domingo, 9 de septiembre de 2018

Després de les vacances



Després de l’aturada d’estiu tornem-hi.
És curiós com poden canviar certes percepcions de temps i hàbits.
Hi ha qui ha passat un temps encara amb més estrès que durant el temps laboral, viatges, festes, gresca...
Personalment prefereixo gaudir del temps, una immersió en l’espai personal, en la tranquil·litat i la percepció de la generositat de la natura i de la família, tot això permet tornar a la ciutat amb noves percepcions.
Un dels aspectes que més m’impacten en el retorn és la TV.
El darrer dia he seguit , entre encuriosit i atònit, l’entrevista al “senyor” Rivera, les cometes són pel seu paper. Com veu el món si percep la TV3 com un conjunt de mentides?, quina percepció té de la realitat si veu ofenses a dojo?, com vol governar si ho fa un dia?
Vist des del retorn vacacional veig la TV com una invasió del meu espai privat, especialment si no hi presto atenció i si consenteixo que s’ompli casa meva de fenòmens que em són  aliens.
L’entrevist amb aquell em desperta unes sensacions terribles, veure que en nom de no sé què es vol silenciar la majoria, em produeix un terrible calfred.
Segueixo veient TV. Durant el mes d’agost la tele ha sigut el paradís del silenci, sols algunes vegades connectant per veure que em deien que passava, alguna pel·lícula o trossets de Netflix...
Com a resultat de tot aquest garbuix em deixa un sentiment d’independència molt fort. Sento un rebutj a la connexió en directe, no vull que entrin personatges que em són aliens, m’imagino que passaria si algun dia aquestes sensacions les comparteixen molts ciutadans, fi de la TV com l’emeten avui, fi de la publicitat com la venen avui, m’imagino un altre món, més autèntic, silenciós i lliure, el temps dirà!

No hay comentarios:

Publicar un comentario